جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

برنامه رقابت‌های هفته سی‌ام لیگ برتر + جدول

  • کد خبر: ۳۹۵۶۵
  • ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۹
برنامه رقابت‌های هفته سی‌ام لیگ برتر + جدول
رقابت‌های لیگ برتر نوزدهم به ایستگاه پایانی خود رسید.
شروین رمضانی/شهرآرانیوز، هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال، فردا به صورت همزمان برگزار می‌شود و در نهایت چهره تیم‌های آسیایی و دیگر تیم سقوط کرده در کنار شاهین بوشهر مشخص می‌شود.

نکته جالب در خصوص لیگ نوزدهم اینکه به جرات می‌توان گفت این لیگ، طولانی‌ترین لیگ تاریخ فوتبال ایران بود. لیگی که برای رسیدن به استاندارد‌ها خیلی دیر شروع شد و در اواسط راه، به دلیل شیوع کرونا چندماهی تعطیل شد.

بازی‌های این هفته، از ساعت ۲۰:۴۵ پنجشنبه ۳۰ مرداد ۹۹ به صورت همزمان ۷ شهر برگزار خواهدشد.

پرسپولیس که قهرمانی‌اش از هفته‌ها قبل قطعی شده، در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف سایپایی خواهدرفت که برای بقا باید از این بازی امتیاز بگیرد.

پرسپولیس هم انگیزه بالایی ندارد، باید مواظب ساق بازیکنانش باشد که مبادا در این دیدار تشریفاتی مصدوم شوند و دربی را از دست بدهند.

اما در یکی از حساس‌ترین رقابت‌ها، فولاد و تراکتور در اهواز به مصاف یکدیگر خواهندرفت. هر دو تیم از مدعیان کسب سهمیه آسیایی محسوب می‌شوند و این دیدار حساس‌ترین رقابت هفته است.

نکته جالب اینکه فصل قبل هم فولاد و تراکتور در هفته سی‌ام در ورزشگاه فولادآرنا اهواز به مصاف یکدیگر رفتند و به تساوی ۲ بر ۲ دست یافتند. نتیجه‌ای که مانع از آسیایی شدن تراکتور شد.

ذوب آهن و گل گهر هم در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان به مصاف یکدیگر خواهندرفت. دیدار دو تیم ۳۰ امتیازی لیگ که کمی خطر سقوط تهدیدشان می‌کند، اما با یک تساوی، هر دو به بقا می‌رسند. سایر کاندیدا‌های سقوط نباید خیلی روی برنده داشتن این مسابقه حساب کنند.

شاهینی که با مهدی پاشازاده هفته گذشته سقوطش را قطعی کرد، باید در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر استقلال، برای آخرین بار در لیگ برتر به میدان برود. تنها دلخوشی بوشهری‌ها می‌توانست همین خداحافظی باشکوه و در ورزشگاه مملو از تماشاگر مقابل استقلال باشد که البته به واسطه کرونا و خالی شدن ورزشگاه‌ها از تماشاگر از بین رفت.

نفت مسجدسلیمان و پارس جنوبی در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند. نفت و صنعت نفت از جمله تیم‌های بی انگیزه لیگ هستند، اما رقبای پرامیدی دارند. هم پارس و هم ماشین‌سازی شدیدا به سه امتیاز دیدار با خوزستانی‌ها نیاز دارند و قطعا تمام توان‌شان را به کار می‌گیرند تا در کنار شاهین آماده سقوط به لیگ پایینتر نشوند.

پیکان و سپاهان نیز در ورزشگاه شهداء شهر قدس به مصاف هم خواهندرفت. پیکان برای بقا نیاز به برد دارد و سپاهان هم اگر پیروز از زمین خارج نشود، باید قید آسیا را بزند.

در بی‌تفاوت‌ترین بازی هفته هم شهرخودرو و نساجی در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد به مصاف هم می‌روند. هر دو تیم تا حدودی جایگاهشان را در جدول رده بندی تثبیت کرده‌اند و این بازی برگزار هم اگر نمی‌شد اتفاقی رخ نمی‌داد.
 

جدول لیگ برتر

برنامه رقابت‌های هفته سی‌ام لیگ برتر + جدول

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->